Wilo-Drain TMT

Tip constructiv

Pompă submersibilă pentru apă uzată

Utilizare

Pomparea de

  • Apă murdară cu o temperatură maximă a fluidului pompat de 95 °C

Echipare/funcționare

  • Cablu de conectare pentru utilizare cu fluide cu temperaturi de până la 95 °C, racordat fix
  • Supravegherea temperaturii bobinajului cu senzor bimetal

Codul de identificare

Ex.: Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci
TMT Pompă submersibilă pentru apă uzată pentru fluide pompate cu temperaturi de până la 95 °C
32 Diametru nominal al racordului de refulare G 1¼
M Rotor multicanal
113 Diametrul rotorului în mm
7,5 /10 = puterea nominală a motorului P2 în kW
Ci Versiune material: Fontă cenuşie

Date tehnice

  • Alimentare electrică: 3~400 V, 50 Hz
  • Grad de protecție: IP68
  • Adâncime max. de imersie: 7 m
  • Temperatură fluid pompat:
    • Scufundat: 3 … 95 °C
    • Emersat: 3 … 60 °C
  • Lungime cablu: 10 m
  • Ştuţ de refulare: G 1¼

Materiale

  • Carcasa pompei: EN-GJL-250
  • Rotor hidraulic: EN-GJL-250
  • Arbore: 1.4021
  • Etanșare mecanică: SiC/SiC; Cr/MgSi
  • Garnituri statice: HNBR
  • Carcasa motorului: EN-GJL-250

Tip constructiv

Pompă submersibilă de apă uzată complet submersibilă pentru montare imersată verticală pentru pomparea de fluide cu o temperatură de max. 95 °C.

Sistem hidraulic

Sistemul hidraulic și rotorul hidraulic sunt realizate din fontă cenușie. Racordul pe latura de refulare este executat ca îmbinare orizontală cu flanșă filetată.

Motor

Ca motoare, pentru pornirea directă se utilizează motoare cu răcire la suprafață în varianta cu curent trifazat. Căldura reziduală este transportată prin intermediul carcasei motorului direct către fluidul pompat din jur. Motoarele pot fi utilizate în funcționare de durată în regim scufundat (S1) și în regim emersat în funcționare intermitentă (S3).

De asemenea, motoarele sunt dotate cu următoarele dispozitive de supraveghere:

  • Supraveghere a etanșeității compartimentului motorului Sistemul de supraveghere a etanșeității notifică pătrunderea apei în compartimentul motorului.
  • Monitorizarea termică a motorului Sistemul de monitorizare termică a motorului protejează bobinajul motorului de supraîncălzire. În mod standard în acest caz se utilizează senzori bimetal.

Cablul de conectare este dotat cu capete libere, are o lungime standard de 10 m și este turnat longitudinal etanș.

Etanșare

Etanșarea pe partea fluidului și la motor se face cu două etanșări mecanice. Camera de etanșare dintre etanșările mecanice este umplută cu ulei alb medicinal.

Stare de livrare

  • Pompă submersibilă pentru apă uzată
  • Instrucțiuni de montaj și exploatare